Матеріали вчителя

Навчальний проект "Людина-творець, людина - захисник, людина-митець" Руського королівства XIII ст."

Мета: 

Ключеве питання: 

Чи може бути конкретна людина творцем історичного процесу?

Діяльність учня

Учнівські завдання  (за Блумом та Гарднером) 
         *Кожен учень повинен буде обговорити з вчителем завдання та час їх виконання. Вони повинні вибрати  декілька Видів множинного інтелекту.
Вид множинного інтелекту
ЗНАННЯ
РОЗУМІННЯ
АНАЛІЗ
СИНТЕЗ
ОЦІНЮВАННЯ
Лінгвістичний
Довідайтеся про біографічні дані та риси характеру Данила Галицького
Опишіть, які риси характеру допомогли Данилу Галицькому в його політичній діяльності
Порівняйте
ваші  риси характеру із рисами характеру Данила Галицького
Напишіть есе на тему «Які якості та риси характеру треба мати, щоб виконати роль князя Галицько-Волинської держави

Оцініть свої риси характеру та дайте відповідь на питання: чи зміг би я керувати Галицько-Волинським князівством
Логіко-математичний
Зберіть біографічні дані, риси характеру, які допомагали Галицькому продовжувати політику свого батька князя Романа Мстиславича
Узагальнити біографічні дані, які ви відкрили стосовно діяльності князя
Попрацюйте з другом та  порівняйте ваші дані з його даними.
Підготуйте звіт
про результати 
порівняння ваших даних.
Розробити
гіпотезу щодо напрацювання рис характеру, які допоможуть у житті стати відповідальним керівником.
Важлива інформація для учнів 7 класу.
Якщо бажаєте приєднатися до навчального проекту з історії України, то заповніть анкету.

Немає коментарів: