Навчальний проект "Людина-творець, людина - захисник, людина-митець" Руського королівства XIII ст."
Мета:
Ключеве питання:
Чи може бути конкретна людина творцем історичного процесу?
Діяльність учня
Учнівські завдання (за Блумом та Гарднером)
*Кожен учень повинен буде
обговорити з вчителем завдання та час їх виконання. Вони повинні
вибрати декілька Видів множинного інтелекту.
|
|||||
Вид множинного інтелекту
|
ЗНАННЯ
|
РОЗУМІННЯ
|
АНАЛІЗ
|
СИНТЕЗ
|
ОЦІНЮВАННЯ
|
Лінгвістичний
|
Довідайтеся про
біографічні дані та риси характеру Данила Галицького
|
Опишіть, які
риси характеру допомогли Данилу Галицькому в його політичній діяльності
|
Порівняйте
ваші риси характеру із рисами характеру Данила
Галицького
|
Напишіть есе на тему «Які якості та риси характеру треба мати,
щоб виконати роль князя Галицько-Волинської держави
|
Оцініть свої
риси характеру та дайте відповідь на питання: чи зміг би я керувати
Галицько-Волинським князівством
|
Логіко-математичний
|
Зберіть
біографічні дані, риси характеру, які допомагали Галицькому продовжувати
політику свого батька князя Романа Мстиславича
|
Узагальнити
біографічні дані, які ви відкрили стосовно діяльності
князя
|
Попрацюйте з другом та
порівняйте ваші дані з його даними.
|
Підготуйте звіт
про результати
порівняння ваших даних.
|
Розробити
гіпотезу щодо напрацювання рис характеру, які
допоможуть у житті стати відповідальним керівником.
|
Важлива інформація для учнів 7 класу.
Якщо бажаєте приєднатися до навчального проекту з історії України, то заповніть анкету.
Немає коментарів:
Дописати коментар