Рефлексія

День 1

26.03.18 - дуже тяжкий день, бо понеділок, а ще й треба було перевести час.









Мені було цікаво  працювати з сервісом Google-карти. Не запам'ятала як свою карту сохраніть.
Працювати з Google-документами мені було легко. Гео-сервіс можна використати у практичному занятті 5 кл. "Вступ у історію України" як проект "Мандрівка вулицями мого міста (села)". Познайомилися зі складовими портфоліо.

День 2

27.03.18 - вже втягнулася в работу.









Розглядали які навички формуються у проектній діяльності; основні ознаки навчального проекту (правила 5-ти "п")
Ура!!! Навчилася пошагово створювати блог. Можна зробити сторінку для проектної діяльності бажаючих учнів. Можно зробити сайт "Вчимо історію разом" зі сторінкою "проектна діяльність учнів"


День 3

Щоб розробити власний проект, то треба тяжко працювати.
Я зрозуміла, що цікаві питання - це не все. Потрібно пошагово прописати учнівську діяльність.




День 4

Я сьогодні поліпшила свої знання з використання додатків Google,таких як календар (планування діяльності учня при виконанні учнівського проекту). Дізналася про формуюче оцінювання. Побачила важність його у тому, що дозволяє об'єктивно оцінювать розвиток учня. Прийшла до висновку, що людина ефективніше розвиває свої здібності, коли виходить із зони комфорту. У другій поливині дня працювали з Google - календарем. Створили календар групи, календар проекту.


Складання інтерактивних вправ на сайті LearningApps, прикріплюванняїх на сторінку блогу.





День 5

Ознайомилися з програмами-комунікаторами, такими як Google Tak, ICQ, MSN Mesenger, Skype. Розглянули правила етикету електронного спілкування.
Працювали над "Авторське право" - тест. Опрацювали тему "Критичне мислення". Інформація цікава та необхідна як для освітянської діяльності, так і для повсякденного життя. Прийшла до висновку, що більшість учнів, батьків та й колег (сама теж) не дуже володіють навичками критичного мислення.


День 6

Мені тяжко було складати план діяльності учня у проекті, враховуючи теорію множинного інтелекту за Гарднером.
Познайомилися з ресурсами створення інфографіки.










День 7

Сьогодні, чесно кажучи, питалася аналізувати власну систему оцінювання. Прийшла до висновку, що це потрібно. У другій половині дня займалися створенням інфографіки.

День 8

Познайомилися й обговорили диференціацію навчання, а точніше обіграли. Дякую лекторові, бо ми мали можливість глянути на диференціацію навчання зовсім під іншим кутом. Обговорили риси вчителя-фалітатора, стратегії фасилітації у навчанні.

День 9

Сьогодні нас ознайомили з можливостями Google - фото, YuoTube. Робили у програмі Windows Movi Maker слайд-фільм.



Немає коментарів: