День 1
26.03.18 - дуже тяжкий день, бо понеділок, а ще й треба було перевести час.
Мені було цікаво працювати з сервісом Google-карти. Не запам'ятала як свою карту сохраніть.
Працювати з Google-документами мені було легко. Гео-сервіс можна використати у практичному занятті 5 кл. "Вступ у історію України" як проект "Мандрівка вулицями мого міста (села)". Познайомилися зі складовими портфоліо.
День 2
27.03.18 - вже втягнулася в работу.

Розглядали які навички формуються у проектній діяльності; основні ознаки навчального проекту (правила 5-ти "п")
Ура!!! Навчилася пошагово створювати блог. Можна зробити сторінку для проектної діяльності бажаючих учнів. Можно зробити сайт "Вчимо історію разом" зі сторінкою "проектна діяльність учнів"
Щоб розробити власний проект, то треба тяжко працювати.Я зрозуміла, що цікаві питання - це не все. Потрібно пошагово прописати учнівську діяльність.
Складання інтерактивних вправ на сайті LearningApps, прикріплюванняїх на сторінку блогу.
День 5
Ознайомилися з програмами-комунікаторами, такими як Google Tak, ICQ, MSN Mesenger, Skype. Розглянули правила етикету електронного спілкування.
Працювали над "Авторське право" - тест. Опрацювали тему "Критичне мислення". Інформація цікава та необхідна як для освітянської діяльності, так і для повсякденного життя. Прийшла до висновку, що більшість учнів, батьків та й колег (сама теж) не дуже володіють навичками критичного мислення.
Мені тяжко було складати план діяльності учня у проекті, враховуючи теорію множинного інтелекту за Гарднером.День 6
Познайомилися з ресурсами створення інфографіки.
День 7
Сьогодні, чесно кажучи, питалася аналізувати власну систему оцінювання. Прийшла до висновку, що це потрібно. У другій половині дня займалися створенням інфографіки.
День 8
Познайомилися й обговорили диференціацію навчання, а точніше обіграли. Дякую лекторові, бо ми мали можливість глянути на диференціацію навчання зовсім під іншим кутом. Обговорили риси вчителя-фалітатора, стратегії фасилітації у навчанні.
День 9
Сьогодні нас ознайомили з можливостями Google - фото, YuoTube. Робили у програмі Windows Movi Maker слайд-фільм.
Немає коментарів:
Дописати коментар